Hallå träningsverk !!

Kan kanppt röra mig än efter helgen. Ont i precis varje kroppsdel!
Kanske ska börja strecha eller hur de stavas efter varje träning :P ! En tanke jag fått bara..
Julia ska iaf få massera mig överallt nu !! Hon töler om en promenad nu också men får se hur de blir med det ;).
Gött att se på film og.

Volleybollturnering idag. Åkte ut direkt ur gruppen efter 2 vinster och en förlust:p. Men vi är inga volleybollspelare. Vi lirar innebandy vi :). Behöver inte va bäst i allt ! Så pinsamt om 1orna ska vinna allt . Blir så synd om alla 3or.

T helga möter vi Norges u19 Landag också. Lördag nere i Älvstraden men har ingen koll på tid :P kolla laget.se/hagforsibsj18.

2 st nya lirare ska vara med och sedan bestämma om dom vill spela i '' klubben med hjärta ''

André Jernberg från vålberg. Grym speluppfattning och 3+12 på Sm med Värmland. Hoppas få se han i Hibs nästa säsong !
 Andra killen är David dava Endl från Filipstad. En all round spelare som skulle tillföra mycket i Hibs både i A-lag och i Juniorlag. Gjorde ett riktigt stark sm med Värmland med många fullträffar.

Hoppas vi får se båda nästa säsong !

För övrigt har vi i Hagfors IBS SM GULD




Kommentarer
Postat av: Julia

Promenad?? Lite ljug. Du ska massera mig och måla mina naglar igen har jag hört!

2010-05-05 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0