Bosön på Landslagsläger !

Blev uttagen till Böson på landslagsläger av förbundskaptenerna. Ett mycket överraskande brev låg i lådan en dag efter skolan. De stod att jag skulle till Bosön för u19 landslaget !!
Det hade jag inte ens haft en tanke på :).¨
torsdagsmorgonen rullade bussen iväg från hagforspizzan 06:00 !
Tåget rullade vid 8 tiden.. Väl framme i stockholm vid halv 12 tiden skulle vi hitta ut där.  Men hur ? Jag och Victor. Hur i hela friden skulle vi hitta ut där ? De tog några minuter kan ja säga. Nu var vi ute men tyvärr på helt fel ställe :P . In tillbaka och leta. Vart är tågtaxi bilarna och vad är en tågtaxi ? vad är de för skillnad på en vanlig taxi å en tågtaxi ? De vet iaf inte vi från skogen :) Tillslut kom vi rätt efter många om å men. Klockan var nu kvart i 12! Just ja , nu skulle vi egentligen vara ute på Bosön.. Vi tog oss iaf ut men då var klockan 13.15 .. Fint folk kommer sent !

Ute på Bosön drog de direkt med fysprofilen ! Beeptest, chins, dips, brutalbänk,spänst, styrka,snabbhet och ännu mer. Somnade ganska direkt efter det !¨
Sedan rullade helgen på i full fart. Ingen större vila här inte!
Äta , sova , träna, äta å äta. Så såg helgen ut :)
Vi blev också sågade hela helgen för vår dialekt av både spelare och ledare. Fick ha Oscar Sander som tolk bland annat . Men är de finare att prata skåndska då ?? KNAPPAST !! De är ju rena tyskan de..  Men de var lite kul också. Vi visade ju såklart upp våran hemsida för dialekten också . Hagförs.se , Mycket skojjigt.
ett citat från ledarna också .
: varför skriker ni bög in  ??
Vi menar såklart bööög in å häng den i bortre!
Dom har mycket att lära dom där 08orna!


En fantastisk upplevelse som jag gärna gör om !
Träffade många sköna typer . Igel bör ju nämnas som var en av dom :P
aja. Måndag blev de hemresa å de var riktigt skönt kan ja lova !



Eftersom Johan Carlsson har med en sak i varje inlägg om '' för övrigt '' så måste ju jag också ha de!

För övrigt har vi i Hagfors IBS SM GULD !


Kommentarer
Postat av: Johan C

Härligt att hittat till bloggosfären Albin.

Roligt inlägg får jag säga.



"Bög in", en framtida klassiker kan jag tänka mej. :)

2010-05-05 @ 20:02:26
URL: http://johancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0